Svar på kommentar

Tänkte bara tillägga ett svar på kommentar som jag fick på Megan i en musik video inlägget.


Känns som att Ida försöker anklaga mig på nått sett men jag sa aldrig att det var Eminem på bilderna så fattar inte varför hon ens tar upp det(?). Men aja förlåt om jag gjort er förvirrde. Det är en video till Eminem men det betyder inte att Megan måste strula just med självaste Eminem..
Postat av: Anonym /

hur lång är megan?

Publicerat av Anonym: 2010-07-26 Kl: 19:08:18
Postat av: Emma /

Det ser ut som att det är dominic monaghan.

Publicerat av Emma: 2010-07-27 Kl: 19:48:05
Postat av: Erla / URL: http://erlan.webblogg.se/

Ta inte åt dig av vad idioter skriver!

Publicerat av Erla: 2010-07-27 Kl: 21:22:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: