Äntligen

Nu har jag och min vän äntligen sett Jennifers body :D
Jag vet att det e lite konstigt att jag inte sätt den innan efter som jag styr en fan blogg och ni flesta har redan sätt den. Haha så kommer jag nu och har sett den :P. Aja filmen var skit bra faktiskt typ precis som jag tänkt mig.
Men fick en konstig känsla när jag såg den liksom det var som om filmen var som en dröm typ lr perfekt.. Ja det låter ju konstigt men kan inte förklara känslan.
Den var helt enkelt jäkla bra!!! Den har ju allt men det vet ni ju redan ;) Filmen var verkligen väl uttänkt!
Vill liksom inte av slöja nått så ska nog inte skriva mer om den xP .

Men jag rekommenderar att se den även om den e lite läskig.
Och ni under elva borde nog inte se den iaf<3

Filmen får 5M utav mig i betyg:



Vill du köpa filmen så hittar du länkar på detta inlägg.
Postat av: Hugo / URL: http://meganfox.blogg.se/

Filmen var underhållande, den förtjänar ingen oscar direkt... Megan var såklart riktigt bra i rollen som jennifer! :D

Publicerat av Hugo: 2010-01-10 Kl: 14:51:23
Postat av: Kela / URL: http://xkela.blogg.se/

Jag tyckte inte att den var så jättebra, ganska "vanlig" handling kändes det som, men Megan gjorde ju hela filmen i princip (:

Publicerat av Kela: 2010-01-21 Kl: 00:59:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: