Megan: jag är väldigt osäker på mig själv



En av världens kanske mest eftertraktade kvinnor just nu Megan Fox, 23, avslöjar vad hon letar efter hos det motsatta könet – tatueringar.

— Jag har åtta tatueringar och jag kräver att mina pojkvänner har minst en, sa ”Transformers”-stjärnan, när hon gästade ”The early show”.

Men vad skulle hända om hon träffar den rätta och han inte har någon kroppsmålning? Det är inget som verkar bekymra skådisen.

— Om han inte redan har en så ska jag se till att han skaffar en med mitt namn eller mitt ansikte, säger stjärnan, med glimten i ögat.

Megan som är nybliven singel efter uppbrottet från Brian Austin Green, avslöjar även att hon är väldigt osäker och avskyr att se sina filmer och bilder på sig själv.

— Jag tittar aldrig på mig själv, inte ens stillbilder. Jag får panik om det finns bilder i rummet på mig själv. Jag får väldigt lätt ångests attacker av att se mig själv.

— Jag är väldigt osäker, och jag tror de flesta skådisar är ganska osäkra på sig själva.
Postat av: SaraP / URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

På Aftonbladet.se står det (hur sant det nu är) att hon var tvungen att dricka champang för att kunna kolla på den nya filmen av Transformers :)

Publicerat av SaraP: 2009-07-16 Kl: 09:10:53
Postat av: Emelie - EmeliesPlace / URL: http://emeliesplace.blogg.se/

härlig blogg du har :D

Publicerat av Emelie - EmeliesPlace: 2009-07-16 Kl: 14:08:12
Postat av: adina / URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

hon är typ världens snyggaste människa, hur kan hon vara osäker på sig själv :O

Publicerat av adina: 2009-07-16 Kl: 19:57:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: