Sara om Megan




Här har ni en jätte fin bild på Megan Fox av Sara :)

Sara berättar om sin blogg: Jag bloggar om mode, konst, surfing/skating, musik och resor. Jag läser estetiska linjen och brukar därför lägga upp saker jag gjort/målat/fotograferat. Alltså en salig blandning av alla saker jag tycker om.

  1. Gillar/ogillar du Megan? Varför?
  2. Hennes bästa roll?
  3. Vilken film/serie vill du se henne i?
  4. Nack delar och för delar om henne.
Svar på Megan frågor: Jag gillar Megan Fox för hon sticker ut i mängden och så är hon förbannat snygg. Hon är lite som en ikon just nu för mig. Jag har inte sett så mycket av de hon har gjort men jag tror det blir Jennifer’s body. Jag skulle vilja se henne spela en av huvudrollerna i någon drama film.
Postat av: Hugo / URL: http://meganfox.blogg.se/

OERHÖRT fin bild på Megan! Du är grym på att rita Sara! :)

Publicerat av Hugo: 2009-12-08 Kl: 13:48:47
Postat av: Anonym /

shit... man såg direkt att det var megan. Fortsätt så Sara.

Publicerat av Anonym: 2009-12-08 Kl: 16:49:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: