Svar på frågorna

Jag har svarat på några frågor och det är många som inte tycker att jag skriver rätt fakta.
Min källa är IMDB.com (för fakta svar. Det är inte min källa för hela bloggen) och jag tror att dom skriver sanningen och om ni inte tycker det är rätt behöver ni inte lyssna på mig :P

Det verkar som alla sidor skriver olika och då e det svårt att veta vad som e sant. Men jag litar på Imdb.com.

Sen vad ni läser och tror på är en annan sak.

Tänkte bara berätta detta så ni vet vad jag får hennes längd och vad hennes syster hette.
Kram Frida
Postat av: ☆ L J S - skönhetstips & mode♥ / URL: http://lovisajohannasamuelsson.blogg.se/

fin blogg :)

Publicerat av ☆ L J S - skönhetstips & mode♥: 2010-08-01 Kl: 16:40:24
Postat av: amanda / URL: http://teamkristen.blogg.se/

Du borde inte lita på imdb så mycket. Det är som wikipedia, vem som helst som är medlem kan gå in och ändrra.

Publicerat av amanda: 2010-08-04 Kl: 18:35:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: