"Megan är dum som en åsna"



Megan Fox må vara en av de mest omskrivna skådespelerskorna just nu – men hon är också en av de mest hatade.

 

När stjärnan nyligen jämförde ”Transformers”-regissören Michael Bay med Adolf Hitler fick några av filmteamets medarbetare nog av 23-åringen. I ett öppet brev på ”Transformers”-sajten, som dock är bortplockat nu, skrev de bland annat att Megan är ”dum som en åsna”.

 

”Vi har spenderat totalt tolv månader på inspelningsplatsen med att göra två filmer. Hon bryr sig inte om teamet kring henne. Vi jobbar hårt för att få henne att se så bra ut som möjligt men hon har aldrig uppskattat det. Hon har aldrig sagt tack. Alla i filmteamet har slutat att säga hej till prinsessan eftersom hon aldrig hejar tillbaka”, går det bland annat att läsa i brevet.

 

De arga brevskrivarna poängterar även att liknelserna som brukas göra i tidningarna mellan Megan och skådespelerskan Angelina Jolie är befängda.

 

”Hon är ingen Angelina. Ni förstår, Angelina är nämligen professionell.”

 

Michael Bay ger både Megan och filmteamet baskning på sin egen hemsida, men verkar ändå inte särskilt upprörd över det som hänt.

 

”Jag tolererar inte teamets brev till Megan, och jag tolererar inte Megans besynnerliga uttalande. Men hennes galna pikar är en del av hennes charm. När det kommer till kritan så älskar jag fortfarande att jobba med henne och jag vet att vi kommer överens. Jag förväntar mig till och med ännu fler galna uttalanden från henne när vi gör ’Transformers 3’”.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: