Sorry för dålig uppdatering!!



Lily jag ska försöka upptatera mer, jag vet att jag har varit dålig på det :S Och förlåt för det!!
Men nu jävla ska jag skriva. Så fort jag hittar lr hör nått nytt om Megan så skriver jag det!!

Jag har ju en privat blogg oxå som jag nyss har börjat skriva i igen(efter månader) så det e lite därför jag inte varit så aktiv här.. Klicka gärna in [HÄR] om ni är nyfikna på vem som ligger bakom Megan Fox fan-bloggen ;)

Puss på er!!
Postat av: emma / URL: http://modelllivet.blogg.se/

Kan du inte fixa en kategori där det står "sno stilen av megan fox". Du fattar nog xD

Publicerat av emma: 2009-11-07 Kl: 15:19:25
Postat av: Lily. /

hah gulligt att du satte upp min kommentar:D puss

Publicerat av Lily.: 2009-11-08 Kl: 20:30:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: