Megan pratar om killar


Hon har en image som osar av sex, men Megan Fox hävdar själv att killarna som sett henne naken är så få att de kan räknas på en hand.

— Jag kallar dem inte killar. Jag kallar dem alltid för pojkar. Jag kanske lider av ett överlägsenhetskomplex – det är mitt behov av att få dem att känna sig underlägsna, säger ”Transformers”-stjärnan i oktobernumret av Cosmopolitan.

Megan, som har urtypen av ett till- och frånförhållande med Brian Austin Green, berättar också att hon helst är monogam och håller sig till en kille – eller pojke – i taget.

— Jag har inga problem med att binda mig. Det är livsviktigt i ett förhållande. Och hur gör hon då för att inte dras till alla killar som stöter på henne?

— Det är som att jag kan sätta på en slags spärr i min hjärna. Det kan vara nästa Brad Pitt som står bredvid mig – jag kommer ändå inte att spana in honom. Men jag kan också stänga av spärren och samla in godbitarna, förklarar hon.

Megan avslöjar vidare att hon gillar att spela spratt med Hollywoodsnyggingarna som raggar på henne så att de inte vet om hon ”flirtar med dem eller hånar dem”. Hon är också övertygad om att det alltid är kvinnan som är dominant i alla heterorelationer:

— Kvinnor har makten eftersom vi har vaginan. Om du har ett heterosexuellt förhållande och du är kvinna, då är det du som vinner.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: