Megan Fox: Nej tack till sexvideo

Den som förväntar sig att få se Megan Fox, 23, i en skandalös sexvideo läckt på nätet kan glömma och eventuellt även drömma.

 

”Transformers”-stjärnan berättar för MTV om varför hon aldrig kommer att hamna i samma sits som kändiskollegor som Colin Farrell, Kim Kardashian och Paris Hilton.

 

— Usch! Det kommer inte att hända! Hur jag ser ut när jag har sex är det sista jag vill veta. Det skulle räcka med en sekvens där jag inte ser bra ut för att jag inte ska vilja ha sex någonsin igen. Jag skulle se ut som en flodhäst som har sex!

 

Megan anspelar ändå gärna på sin sexualitet och är bland annat aktuell med en vågad lesbisk scen med ”Mamma mia!”-stjärnan Amanda Seyfried i nya filmen ”Jennifer’s body” (se bilder i galleriet ovan). Men hon kan trots allt inte tänka sig att näcka på jobbet.

 

— Jag kommer inte att vara naken i någon av mina filmer. En sån sak lever vidare för alltid. Särskilt nu med internet. Jag kan bara inte. Det går inte.

Postat av: Hugo / URL: http://meganfox.blogg.se/

Det är bra det. Om hon ställer upp på något sådant kommer hon bli "slamp" stämplad.

Vilket kanske inte är något som hjälper karriären, inom den genren hon arbetar inom.

Publicerat av Hugo: 2009-09-10 Kl: 09:18:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: