Megan: om sin dröm kille

Megan Fox,23 och Brian,35 har harft ett på och av förhållande men nu ska det vara slut på riktigt. Megan har sagt att hon inte e redo att gifta sig som Brian ville.

"Transformers"-hetingen är redo att dejta igen men tycker samtidigt att det är lite pirrit.

Hon vet iaf hur hon vill ha sin nästa kille.
— Jag vill att min nästa pojkvän ska vara ärlig och rolig.

Megans Transformers-motspelare Shia LaBeouf är övertygad att alla ungkarar kommer att stå i kö för att dejta Megan Fox. Han erkänner oxå att han skulle vilja ta chansen att dejta sin vän och kollega.
— Jag skulle absolut kunna dejta henne. Självklart. Hon är vacker. Hon är underbar, säger han.
Shia kanske är lite kär i Megan?

Postat av: Sofia Vienna / URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

vem skulle inte kunna dejta megan fox? jag skulle lugnt göra det om hon frågade mig :D

Publicerat av Sofia Vienna: 2009-06-18 Kl: 10:37:37
Postat av: andalc / URL: http://andalc.blogg.se/

klart han är kär i megan hon är ju super sexig

Publicerat av andalc: 2009-08-14 Kl: 13:24:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: