Shia: Megan är en sötnos

"Hur kan du arbeta med Megan Fox och inte bli kär i henne?"

"Kompis, det är en svår fråga," med ett leende reagerar Shia LaBeouf på den frågan från en reporter under press konferensen med honom. Megan hade bara lämnat rummet och frågan var naturligtvis inspirerade av skådespelerskan "hon ser het ut och har smarta svar".

Men efter en paus, shia erbjuds ett svar som anges han har gett frågan om hans "Transformers" Uppföljaren co-star vissa trodde. "Jag är professionell så du vet, jag är inte galen," började skådespelaren som vid 23 är fortfarande ser ut som en tonåring ser men gradvis tar på sig en fullvuxen mask (mustasch och skägg hjälp). "Megan och jag är medarbetare, först och främst. Men sanningen är, så galen som jag skulle kunna vara, hur bra kommer en relation mellan oss avlöpa? Vad ska jag satsa på? Vad skulle bli den viktiga aktuella frågor i mitt liv? Skulle jag måste prata om det? Var skulle vi gå? Hur skulle vi umgås? Det är helt enkelt inte för någon av oss. Jag tror inte det är rätt väg. Men det är ingen hemlighet att det. Jag är attraherad av henne. Hon är en vacker flicka. Hon är en sötnos"

Postat av: linnea / URL: http://infuckingdeed.blogspot.com

sv: haha! du har en poäng där^^

Publicerat av linnea: 2009-07-05 Kl: 22:09:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: