Megan: jag erkänner att jag röker gräs


Megan Fox vill legalisera marijuana. Den 23-åriga ”Transformers”-skönheten berättar i nya numret av GQ att hon skulle stå först i kön om drogen släpptes fri på marknaden.

— Jag kan inte beskriva hur mycket skit jag fått för att jag öppet erkänner att jag röker gräs. Folk betraktar det som något galet, hippieaktigt och sjukt. Det är inte sant. Jag hoppas att det blir lagligt, säger Megan.

— När de legaliserar kommer jag att vara den som står först i kön för att köpa ett paket jointar.

I intervjun talar den frispråkiga stjärnan också ut om sin yrkesroll och säger bland annat att sexscener får henne att känna sig som en prostituerad.

— Vi får betalt för att låtsas vara attraherade och älska. Människor tittar på medan vi kysser varandra, rör vid varandra och gör saker som folk i normala förhållanden aldrig skulle göra med någon annan än sin partner. Det är faktiskt riktigt äckligt, säger hon.

— Om man tänker efter så är vi skådespelare ungefär som prostituerade.
Postat av: adina / URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

hahahaha, hon är så rolig xD

Publicerat av adina: 2009-07-17 Kl: 12:16:22
Postat av: Hugo /

riktigt härlig tjej! haha

Publicerat av Hugo: 2009-07-17 Kl: 22:24:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: