Rebecca om Megan



Här är en bild av Megan Fox som Rebecca har ritat!

Rebecca berättar om sin blogg: Jag bloggar om i stort sett allting som kommer upp i mitt huvud. Min vardag, kändisar, musik, fotografering, andra udda saker som jag hittar.

  1. Gillar/ogillar du Megan? Varför?
  2. Hennes bästa roll?
  3. Vilken film/serie vill du se henne i?
  4. Nackdelar och fördelar om henne.

Svar på Megan Fox frågor: Jag både ogillar och gillar Megan, mest för att hon är så olik alla andra i kändis-världen. Jag har inte sett så många filmer och serier som hon är med i så det är nog i Transformers filmerna. Det skulle vara kul att se henne i en film där hon får spela mobbad/ful, för hon får ju alltid spela "den sexiga tjejen" som alla gillar osv! Hon visar alltid en massa olika sidor av sig själv, så man vet liksom inte vem hon är som person.

Postat av: bella /

fin bild :) tycker det är lite dålig uppdatering på den här sidan dock :/

Publicerat av bella: 2009-12-15 Kl: 14:48:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: